ارائه خدمات پشتیبانی رایگان به مدت شش ماه از تاریخ خرید نرم افزار (گارانتی) شامل موارد زیر :

1- ارائه راهنمایی تلفنی جهت استفاده از نرم افزار در ساعات اداری13-8 ، 19-17 (Help desk)

2- پشتیبانی از راه دور (اینترنتی) به وسیله سامانه تعمیر از راه دور .

3- قابلیت استفاده از نرم افزار بروز رسانی قیمت های مورد قبول سازمانهای بیمه گر اصلی (تامین اجتماعی , نیروهای مسلح , خدمات درمانی) از طریق سایت شرکت راسپینا فراگستر

 4- اعمال تغییر قوانین سازمان های بیمه گر در نرم افزار و ارائه رایگان نسخه جدید نرم افزار.

5- رفع اشکالات منطقي برنامه که مربوط به خطاهاي برنامه نويسي ميباشد .

تبصره 1- خطاي برنامه نويسي خطايي است که بر روي يک سيستم سالم عاري از هرگونه ويروس و تداخل با ساير نرم افزارها و يا مشکلات سخت افزاري ، نمايان باشد.

تبصره 2- شرکت در قبال ویروس های کامپیوتری هیچ گونه تعهدی ندارد گرچه شرکت تمام مساعی خود را جهت رفع مشکل خریدار در قبال دریافت وجه انجام خواهد داد .

تبصره 3- پس از اتمام دوره گارانتی ، خریدار در صورت تمایل می تواند با انعقاد قرارداد پشتیبانی از خدمات فوق استفاده نماید.

6- از آنجا که خریدار با آگاهی کامل از امکانات و توانایی های برنامه مبادرت به خرید نموده است، بهای نرم افزار فروخته شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.